20 grudnia 2010

Kim można będzie grać?

Tworząc postać do kampanii w tym świecie, gracz będzie musiał podjąć kilka wyborów. Będą one odzwierciedlone w krokach, opisujących, w jakich warunkach się wychował, gdzie się kształcił oraz gdzie pracował przed dołączeniem do zespołu. Zespół, jako taki jest bardzo ważną kwestią, dlatego we wspólnym gronie, wszyscy gracze będą musieli przebrnąć przez jego kreację, które zdefiniują nie tylko jego charakter, ale także to, jakimi środkami będzie dysponował na początku, czy też w trakcie kampanii, oraz to jak postrzegać będą jego członków bohaterowie niezależni. Na środki, które do dyspozycji wybiorą sobie gracze, składać się będą sieci kontaktów, dodatkowe źródła pieniędzy, dostęp do licencjonowanej broni i sprzętu czy też statek, którym będą poruszać się podczas kampanii. Ten ostatni, zostanie wykreowany przez graczy w jednym z kroków, podczas tworzenia postaci i drużyny. Będzie można określić  jego typ, oraz sprzęt, uzbrojenie oraz wszystkie inne cechy, którymi może i powinien się charakteryzować.

Bohaterowie rozpoczną kampanię pracując na własną rękę, a z czasem, wraz ze zdobywaniem kontaktów, i wyborami przez siebie poczynionymi, pojawiają im się opcje dołączenia permanentnego lub czasowego do innych grup, organizacji lub też nawet praca dla rządu.

BG już na dzień dobry między sobą zawiążą spółkę, dlatego też bardzo ważnym czynnikiem motywującym dla BG będą fundusze. W podręczniku przedstawiony będzie mikrosystem obrazujący koszty utrzymania firmy tworzonej przez bohaterów- od kosztów podróży statkiem, poprzez wykupywanie licencji, aż po opłaty informatorów itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz